Mulakan dengan Bismillah..

Mulakan dengan Bismillah..

Wednesday 6 April 2011

Tudung labuh.. Hijab Muslimah Sejati

Mengapa anda bertudung?  Walau apa pun caranya, yang pasti, betulkan niat kita, bertudunglah kerana Allah, dan bertudunglah mengikut syariat dan cara yang betul.
Peredaran fesyen tudung sekarang amat menggalakkan,dan kita dapati banyak tudung2 yang glamer2 di pasaran ,Namun, agak sedikit pilihan tudung bagi mereka yang gemar bertudung labuh. Jika ditanya kepada tuan punya kedai, ‘ kenapa ye takda yang labuh sedikit”, maka jawabya,’ kurang permintaan’. Hal ini terkena dengan diri saya sendiri, setakat pi kedai biasa yang menawarkan harga yang agak murah, tudung labuh’segera’ yg ditawarkan kebanyakannya plain, tiada corak, kebanyakan paten menarik dan corak menarik yang ada dalam kategori labuh amat sedikit dan tiada banyak pilihan. Menyedari hakikat itu, saya terpanggil untuk menyediakan khidmat ini, menyediakan tudung labuh yang istimewa bagi peminat2 tudung labuh.
Bagi penggemar tudung labuh diluar sana, jangan lepaskan peluang anda melihat koleksi tudung yang ada dalam web saya.. Nantikan kemunculannya...

1 comment:

  1. slm,betul semua tu puan,saya dan mama muslimah yg bertudung labuh,sukar mencari tudung labuh yg menarik,kalau yg menarik semuanya pendek. Terlintas dihati utk tampil sebagai muslimah yg anggun tp tiada pilihan.

    ReplyDelete