Mulakan dengan Bismillah..

Mulakan dengan Bismillah..

Thursday 21 April 2011

Tudung Labuh Eksklusif .. cabaran baru

Keretaku yang remuk
Alhamdulillah bertemu lagi. Masih banyak yang ingin saya tulis tentang produk Tudung Labuh effasignature. Tetapi, sedikit maklumat terbaru tentang kami sekeluarga. Mungkin ini adalah balasan daripadaNya terhadap kealpaan saya atau mungkin juga suatu ujian yang berat untuk saya sebelum menubuhkan produk Tudung Labuh effasignature.  Tanggal 19/4/2011, saya, suami dan 2 orang anak perempuan telah mengalami kemalangan ngeri. Kereta Vios bewarna Gold yang kami naiki telah bertembung dengan sebuah kereta lain yang terbabas dari arah bertentangan. Saya sekarang ini dimasukkan ke wad kerana mengalami patah tulang pinggul. Suami dan anak-anak cedera ringan. Itu sahaja buat masa ni.. Saya akan cuba sedaya upaya untuk meneruskan projek penubuhan Kedai Online effasignature seperti dirancang pada 1/5/2011. Sebarang kekurangan kelak saya dahului dengan jutaan kemaafan.

No comments:

Post a Comment