Mulakan dengan Bismillah..

Mulakan dengan Bismillah..

Friday 22 April 2011

Tudung labuh effasignature.. suami sebagai pasangan

Meniti hari menunggu tanggal 1/5/2011, hari pelancaran Kedai Online Tudung Labuh Eksklusif effasignature. Segalanya telah terbantut sejak saya dimasukkan ke dalam wad. Hanya net book dan Maxis broadband ini yang menjadi teman, selain ibuku yang bersusah payah datang dari kampung. Terima kasih mak.

Bahagian tempat dudukku..
Seperti kita muslimah dan tudung memang tidak dapat dipisahkan. Walaupun ada muslimah yang tidak bertudung, tetapi percayalah, hati mereka masih terikat dan teringin untuk bertudung. Hanya alasan duniawi yang menjadi penyebab. Bagi kita yang telah bertudung, jagalah ia dengan sempurna. Jangan sampai tudung kita menjadi sebab aurat kita terbuka, atau lebih teruk menjadi fitnah kepada diri kita sekeluarga.

Seperti juga muslimah dan tudung, suami dan isteri juga sering memerlukan antara satu sama lain. Sejak kemalangan haritu, suamiku menjadi 'Hero' dalam segala hal. Bermula di lokasi kemalangan, dia memastikan diriku diurus sebagaimana pesakit yang mengalami patah tulang. Dia juga terpaksa mendukung kedua-dua anak yang tidak mahu berjalan dan mententeramkan mereka kerana terkejut. Dia jugalah yang memastikan saya dan anak-anak mendapat layanan 'First Class' dan pantas di hospital kerajaan kerana mempunyai ramai kenalan di kalangan staf. Dia juga yang menjagaku semalaman dan keesokkannya menguruskan kereta yang hancur remuk.. tak habis jika hendak ditulis. Hanya diriku yang memahami. Terima kasih suamiku.. saya sayang abang.

Saya rasa dia masih nak meneruskan penubuhan Kedai Online kami seperti dirancang.. kita tunggu aje..

No comments:

Post a Comment