Mulakan dengan Bismillah..

Mulakan dengan Bismillah..

Monday 25 April 2011

Tudung labuh effasignature.. jaringan ukhwah

Maha Suci Allah yang menjalinkan ukhwah sesama umat manusia. Tinggal 5 hari sebelum pelancaran Kedai Online Tudung Labuh Eksklusif effasignature.

Semalam, aku bersyukur kerana ditemukan dengan ramai sahabat, jiran dan saudara mara yang datang memberi kata-kata semangat dan sokongan. Kehidupan di dunia ini menuntut kita untuk menjalinkan hubungan seramai mungkin. Tidak masuk akal jika kita mengatakan kita boleh hidup seorang diri tanpa membuat jaringan dengan manusia lain. Mustahil.. Lebih-lebih lagi macam keadaan saya sekarang yang ditimpa kemalangan.

Seperti juga para usahawan di luar sana, mereka menjalinkan hubungan bisnes atau 'partnership' dengan ramai pengusaha lain. Dalam menghasilkan Tudung Labuh Eksklusif effasignature ini juga, saya menjalinkan hubungan perniagaan dengan 'designer', pengimport kain, tukang jahit, pengiklan dan sebagainya. Walaupun masih merangkak, saya dapat rasakan betapa payahnya untuk menghasil sesuatu produk. Lebih-lebih lagi produk yang dianggap kurang mendapat sambutan dan banyak pula saingan. Namun, saya yakin dengan janjiNYA, kerana segala usaha kita bergantung kepada niat yang betul.

Harapan saya, semua yang terdetik untuk membaca artikel ini sedikit sebanyak terkesan untuk merapatkan hubungan dengan Maha Pencipta.. Amin

1 comment:

  1. tanpa langkah pertama...tiada langkah seribu..

    All d best fizah..

    loves from ex-officemate

    ReplyDelete