Mulakan dengan Bismillah..

Mulakan dengan Bismillah..

Tuesday 19 April 2011

Google : “Tudung Labuh Eksklusif”

Cuba anda taip tudung labuh eksklusif di Google, pasti ada akan jumpa Kedai Online kami, tudungeffasignature.blogspot.com.
Internet, bagaimana hendak menguasainya? Sebagai pengusaha kedai online, perkara utama yang perlu diketahui adalah tentang selok-belok internet. Alam maya yang mampu dilayari oleh setiap individu walau di mana kita berada.Ilmu mengenai internet adalah perkara utama yang saya pelajari sebelum memulakan bisness online Tudung Labuh effasignature ini. Ia bukanlah perkara yang amat susah untuk dipelajari, Cuma memerlukan minat dan kesungguhan. Kita hanya perlu mengetahui ilmu asas untuk setiap perkara. Dari situ, kita akan kembangkan melalui  teknik ‘try and error’. Dalam dunia maya tanpa sempadan ini, kita jangan takut untuk memcuba, tiada salahnya. Saya kategorikan diri saya masih dalam tahap ‘beginner’.  Anda juga boleh lihat, sedikit sebanyak saya Cuma meng’improve’kan presentasi saya dari masa ke semasa. Oleh itu, marilah kita sama-sama tingkatkan diri untuk mendalami ilmu internet ni... Mudah je
Internet dan tudung labuh.. boleh disatukan. Percayalah.

No comments:

Post a Comment