Mulakan dengan Bismillah..

Mulakan dengan Bismillah..

Saturday 23 April 2011

Tudung Labuh effasignature.. Alhamdulillah

Bersyukur ke Hadrat Ilahi, segalanya berjalan dengan lancar. Walaupun belum pasti dapat melancarkan Kedai Online Tudung Labuh Eksklusif effasignature tepat pada masa pada 1/5/2011.

Semalam ku lihat, anakku yang kecil sudah boleh berjalan semula. Tetapi masih sedikit tempang. Kesan lebam pada buku lali sebelah kirinya. Alhamdulillah. Anak yang sulung pula lebih ceria walaupun terdapat kesan 'haematoma' pada kedua-dua belah matanya. Katanya "Kereta Vios patah.."



Temanku..
Sebenarnya, pada malam kejadian, kami baru berurusan dengan pihak designer dan jahitan yang terlibat dalam proses awal pengeluaran produk Tudung Labuh Eksklusif effasignature. Sebagai pengusaha baru, kita perlu membuat banyak rangkaian dengan agen-agen bagi menghasilkan produk yang benar-benar eklsklusif, praktikal dan berkualiti. Namun banyak juga pelaburan dibuat, lebih-lebih lagi untuk 'try and error' sehingga menjadi produk terbaik. Kami sedaya upaya memastikan produk terbaik dengan harga yang rendah. Kami juga akan terus memasarkan segala produk yang kami hasilkan walaupun harganya terpaksa kami potong jika tidak mencapai standard terbaik.

Okeyla.. hari Sabtu ni saya rasa ramai akan datang melawat.. So kena ready awal sikit.

1 comment:

  1. Hmmm kereta "Vios patah" alhamdulillah mereka selamat, saya mendoakan Akak cepat sembuh dan ceria kembali...x sabar nak tgk design tudung....

    ReplyDelete