Mulakan dengan Bismillah..

Mulakan dengan Bismillah..

Monday 18 April 2011

Tudung Labuh Eksklusif effasignature

Mulai sekarang, saya cuba ingin berkongsi dengan pembaca semua tentang produk yang saya keluarkan, iaitu Tudung Labuh Eksklusif effasignature..

Setiap amal bermula dengan niat.. Marhum Hadith. So niat adalah perkara pertama yang mesti kita fikirkan. Setiap amalan, bermula dari bangun tidur, berdiri, berjalan ke bilik air, gosok gigi.... seterusnya sehingga tidur kembali mestilah disertakan dengan niat. Bagi saya, niat utama membuka perniagaan tudung ini adalah untuk menyumbang ke arah memartabatkan Islam di tempat yang tertinggi. Sesungguhnya setiap wanita beragama Islam dikehendaki untuk menutup aurat. Perkara ini adalah fakta. Bukannya teori atau kemungkinan yang boleh kita pertikaikan lagi. Dengan itu, saya cuba untuk menyediakan satu platfom yang memudahkan para wanita mencari tudung yang patuh syariah (yakni menutup aurat). Cuma memberi sedikit kelainan dan alternatif supaya semua wanita agar berpeluang menutup aurat dengan sempurna, tetapi dalam masa yang sama masih kelihatan menyakinkan dan ayu. Seperti yang selalu saya katakan, tudung labuh adalah keperluan bukannya trend. Walaupun perkataan 'labuh' tu adalah subjektif, setiap tudung semestinya menutupi kepala, leher dan keseluruhan dada.. Oleh itu nantikan kemunculan tudung labuh effasignature.

Tudung kami walaupun eksklusif, harganya tetap biasa-biasa sahaja... Insyaallah

No comments:

Post a Comment