Mulakan dengan Bismillah..

Mulakan dengan Bismillah..

Wednesday 11 May 2011

Sedetik sebelum dugaan.. emm Effasignature

Penghasilan Tudung Labuh Eksklusif effasignature menuntut kami banyak berjalan. Hampir setiap malam atau petang setelah pulang dari kerja, kami akan pergi melihat dan memantau kerja-kerja pembuatan Tudung effasignature ni. Sekejap ke utara, sekejap ke selatan.

Pandangan sisi keretaku. Mengapa?
Pada malam itu, kami dalam perjalan pulang setelah memantau pembuatan tudung dari sebelah utara. Saya memandu kereta, isteri duduk di sebelah dan kedua-dua anak duduk di dalam 'car seat'nya dibelakang. Saya memandu seperti biasa. Beberapa saat sebelum kejadian, isteriku telah membuka 'seat belt'nya untuk mengambil botol susu anak yang terjatuh di belakang. Sejurus itu, aku segera menyuruhnya memakai semula 'seat belt'. Aku masih ingat kata-kata ku "Cepat pakai seat belt, nak pecut ni.." Sesaat selepas dia memakai seat belt, sebelum sempat aku memecut, aku nampak sebuah kereta meluru laju dari celah-celah pokok ke arah ku. Aku hanya sempat menekan brake dan ... BANG!!.. Tunggu sambungannya.

No comments:

Post a Comment