Mulakan dengan Bismillah..

Mulakan dengan Bismillah..

Thursday 5 May 2011

Penghargaan..

Sebagai manusia, kita mestilah sentiasa mengucapkan terima kasih sesama insan. Sesungguhnya, kita tidak boleh hidup keseorangan tanpa bantuan manusia lain. Tidak dikecualikan, produk Effasignature juga memerlukan banyak pengorbanan insan lain dalam menjayakannya. Dari awal penubuhan, sehingga sekarang kami telah banyak menjalinkan usahasama dengan pelbagai tenaga kerja lain.

Tulisan malam ni saya nak ucapkan jutaan terima kasih khas buat para Doktor dan para Jururawat yang telah merawat dan menjaga saya sepanjang 2 minggu saya di wad. Pelbagai 'team' Doktor telah terlibat dalam merawat saya, iaitu Ortopedik, Ginekologi dan Surgeri. Para jururawat Wad 9B pula yang begitu cekap dan sabar melayan karenah saya. Walaupun majoriti saya nampak masih muda, tapi mereka begitu telus menjalankan tugas. Terima kasih juga diucapkan buat jururawat di wad 11C.

Alhamdulillah, petang tadi saya telah di 'discharge' dari wad... Syukran semua

No comments:

Post a Comment