Mulakan dengan Bismillah..

Mulakan dengan Bismillah..

Wednesday 4 May 2011

Busana Muslimah.. Effasignature

Kini ku telah keluarkan produk Tudung Effasignature terbaru, Effa Ombak. Secara peribadinya, aku amat tertarik dengan produk Tudung Effa Ombak ini. Kesan ombak di bahu itu menyebabkan tudung itu kekal beralun walau dalam apa keadaan sekalipun. Namun disebabkan kurang pemantauan, hasil akhir produk ini agak kecil tidak seperti yang kuharapkan. Disebabkan itu, aku mengeluarkan saiz M dan L sahaja. Jika permintaan menggalakkan, aku akan pastikan produk Effa Ombak ini dikeluarkan dengan saiz yang lebih labuh.. Insyaallah.

Di hospital ini, Majalah Anis menjadi antara teman setia untuk ku tatapi setiap hari. Banyak info berguna yang boleh dijadikan panduan dan tauladan untuk kita amalkan. Terbaru, aku tertarik dengan kisah mencari sahabat. Pernahkah kita dipuji oleh seseorang dengan mengatakan "Cantiknya baju awak ni, lengan panjang dan labuh. Siap berseluar gelap pula tu. Tudung pun kemas dan anggun. Tambah dengan stokin tu, memang perfect la macam busana muslimah sejati.." Tentu tersenyum lebar dengan teguran tersebut.

Namun, dalam masa yang sama, seorang teman berkata "Awak ni memang cantik dan pandai bergaya, tapi kalau awak pakai baju yang longgar sikit, bukan ketat mengikut bentuk ni pasti lagi nampak sopan. Seluar tu pun, warna dah sesuai, tapi masih ketat sikit terutama di bahagian punggung dan peha. Tudung pula, apa kata awak turunkan lilitan tu, supaya labuh menutup keseluruhan dada. Alang-alang berstokin, biarla tebal skit, nanti boleh terus solat tanpa pelu bertelekung..." Sekadar renungan, di manakah kedudukan teman kita?

No comments:

Post a Comment