Mulakan dengan Bismillah..

Mulakan dengan Bismillah..

Sunday 8 May 2011

Bila suami menulis..

Segala puji dipanjatkan ke Hadrat Ilahi. Mulai hari ni, tulisan Blog ni akan diambil alih oleh saya, selaku suami Puan Nor Hafizah. Mungkin ini adalah ketentuanNYA yang menetapkan segala perancangan. Saya pula yang kena menulis tentang Busana Muslimah... Tudung Labuh.. effasignature.. Betul ke ni?

Suasana kampung..
Untuk makluman, isteri saya sekarang ni berada di kampung. Perancangan asal, dia akan terus menulis dalam Blog ni, tapi bila sampai ke kampung 3 hari lepas, rupa-rupanya tak da Broadband
. Kalau dapatpun, tersangat lah perlahan. Oleh itu, saya yang telah selamat kembali ke Lembah Klang semalam terpaksa mengambil alih Blog ni..

Kalau tak silap, antara tujuan Blog ni adalah untuk Promosi Produk Tudung Labuh Eksklusif effasignature. Produk telah pun dibuka untuk jualan. Walaupun masih sikit, tapi tudung tu memang eksklusif.  Sebab tu, untuk 'batch' yang pertama ni, kuantitinya agak terhad. Insyaallah produk terbaru akan dikeluarkan dari semasa ke semasa.

Okeylaa.. cukup untuk hari ni. Esok saya nak cerita tentang 'Ujian yang telah melanda.. balakah?' ..

No comments:

Post a Comment